Muž potřebuje data

Manžel se chystal ráno jet nakupovat, super, přihodím mu jednu věc v lékárně, co potřebuju, aby koupil pro naši dceru. Řekla jsem mu, zda by tam mohl zajet a koupit mi to. „Jasně“, odvětil. Cítila jsem spokojenost, péči o nás. Napsala jsem mu to přesně na papírek i s dovětkem, aby užívání bylo pro dítě od 3 let. Dostal data.

 

Ten den jsem mohla ležet v posteli déle, užívala jsem si to, tedy jsem ležela ještě v posteli a tak přemítala o dni, který mě čeká, když začal drnčet telefon z koupelny. Pane bože, to je určitě on, vždyť jsem mu to napsala, tak copak se děje, byla jsem trochu popíchnutá, že je nutné vylézt z teplé postele 🙂

 

Muž na mě spustil tisíc slov, že lék nemají, ale že nám ho mohou objednat, nebo si můžeme objednat sami a podobně. Hlava se mi vařila možnostmi, protože žena, aby rozhodovala se musí „přesunout“ z těla a pocitů do hlavy a zaměřit se na řešení podobně jako muž.
Nebyla jsem připravená a navíc rozespalá. Muž potřebuje data a to i o náhradním plánu!

 

Znáte to? Proč to tak je?

Vysvětlím ženám, muži mohou článek sdílet ženám 🙂

 

Je to archetypální princip. Kdyby kdysi v lese udělal muž chybu, jelen by utekl a rodina by neměla co jíst – hodně zjednodušeně řečeno. Musel být nejlepší, vybroušený, dokonalý, zdatný, jinak by nepřežil. Chyba znamenala smrt a nejen pro něj, ale celou rodinu.

 

Takže milé dámy, muž raději neudělá nic než aby udělal chybu. Je to jeho ryzí přirozenost a princip.

 

Hodil to zpět na mě – jak to tedy chceš?

Pochopitelně a v pořádku. Je to moje záležitost a on potřebuje data, jak to má být, vypadat, jaký tedy chci výsledek. Konečně jsem se dostala do hlavy a svého mužského principu, kde se dorozumíme a požádala ho, zda může zkusit ještě jinou lékárnu a když to tam nebude, tak objednáme přes internet. Souhlasil.

 

Co tím celým chci sdělit?

Když po muži něco chcete, je potřeba mu zadat jasná data. Například co chcete koupit, pokud je pro vás důležité, také kde to chcete koupit, dále nutno „zadat“ kolik kusů, maximální částka, do kdy to má dovézt, od jaké firmy (pokud je to speciální), nejlépe mu to dát písemně (papírek, sms) ať se k tomu může vracet a také náhradní plán, co když to nebude, vadí to, nevadí to, co pak?

 

Zní to hrozně, že?

Ženě v tomto není dobře. Chápu.
Žena jde nakupovat a cítí, co má koupit, rozhlédne se a ví. Většinou seznam potřebuje, jen když nechce na něco zapomenout. Vím dámy, že je to těžké, nicméně je nutné muži data poskytovat a netýká se to jen nákupu. Kdysi jsem tohle nevěděla. Učila jsem se to postupně. Možná máte stejnou zkušenost.

 

A vidíte. Stále se učím, jen díky tomu, že vím, jak funguje komunikace mezi mužem a ženou, tak zůstávám v klidu. Vím, co potřebuje mužský princip, aby byl „nakrmený“ a byli jsme v souladu. Jedna z věcí jsou přesná data.

 

Jiným příkladem by mohlo být. Chci aby mě vzal na výlet. Hned bych Vám mohla udělat brainstorming, co se děje v mužově hlavě, aby se nestala chyba, bo jak výše zmiňuji:

CHYBA=SMRT!

Tedy výlet – kam, tady nebo zahraničí, hrad, procházka, rozhledna, na hodinu, na dvě, na půl dne, na den, s pobytem, když s pobytem, tak jakým, kde, sportovní nebo romantický se psem, s dětmi, bez nich atd atd.

To vše se muži rozbalí v jediné vteřině, tedy je dobré milé dámy vědět, co přesně chcete a potřebujete, co máte rády, jaká je vaše představa, tu si tedy někde v klidu sepsat nebo rozmyslet a pak teprve přistoupit za mužem a vybarvit mu to. A pozor, to ještě neznamená, že s tím bude souhlasit, ale vy máte jasno, v tom, co byste ráda a o to žádáte s přesnými daty.

 

To nejlepší nakonec

On chce, aby vám bylo dobře. Chce vás uspokojit, potěšit, proto potřebuje také tato přesná data. 

On vás chce vidět zářit a smát se, být šťastnou.

 

 

 

Krásný den všem a hýbejte se vnitřně i venku 😀